امروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام هست
امروز عشقم با دنیام رفتند زیارت نامزدی نمیشه گفت
چون هادی هم بردند من خیلی دلم می خواد با مامانم دوتایی بریم بی بی شهربانو زیارت ولی خب مامانم هم خسته هست هم وقت نداره . دنیام از من خواست باهاشون زیارت برم چون می دونست خیلی دوست دارم برم اما اگه تنهایی می رفت باهاش می رفتم
چون عشقم پیششون بود نخواستم برم ...
عکس خواهرزادم اون موقع ها که 4 ساله بود
این عکس و تو مشهد گرفته ...
امروز ظهر مامانم برانی درست کرد با سبزی جاتون خیلی خالی بود خیلی خوشمزه بود . امروز با فاطمه و علی بازی کردیم ورزش کردیم خیلی خوش گذشت
. از فردا کلاس زبانم دوباره شروع میشه و تعطیلات تابستونی تموم میشه البته برای من تموم میشه سه شنبه یا پنج شنبه قراره برای بچه ها جشن بگیرم ای خدا شنبه هم باید برم مدرسه امسال خیلی جالبه سوم مهر مدرسه ها شروع میشه
...
گاهی دلم می گیره از این که عشقم برای من نیست یا چرا اصلا من عاشق شدم
ولی کاریش نمیشه کرد گذشته ها گذشته و پشیمونی فایده نداره البته که من پشیمون نیستم اصلا دوست دارم انقدر عاشقش بشم که از تمام عاشقای تاریخ جلو بزنم
.
تا بعدا علی یارتون 
ما را در سایت شاد ترین دختر دنیا دنبال میکنید
برچسب: من مغرور ترینم, نویسنده: بازدید: 253