امروز دعای عرفه است الان ساعت ۷:۹ دقیقه است که من دارم این مطلب و می نویسم الان باید صبحونه بخورم برم کلاس بچه ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ بعد سریع بیام خونه که
اگه وقت شد حاضر شم برم دعا برای همه دعا می کنم مخصوصا شما عزیزای دلم ....دیروز یعنی شنبه رفتم برای بچه ها جایزه خریدم
برای خودم لوازمالتحریر خریدم کتاب های مدرسه مو گرفتم دیروز اولین جلسه کلاس زبانم بعد از یک هفته تعطیلات بود
خیلی داخل کلاس خوش گذشت ...
امروز کلی کار دارم ...
تا بعد علی یارتون.
ما را در سایت شاد ترین دختر دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 173