محرم

خرید بک لینک
سلام آبجیای گلم امروز بعد از یک مدت نه چندان طولانی دوباره برگشتم پیشتون .

عزاداری هاتون قبول حق باشه .

امروز روز هم خوب و هم بدی بود امتحان حسابان داشتیم خیلی بد دادم . خانم بهداشت امروز برای ما درباره تخم مرغ صحبت کرد چون دیروز رو جهانی تخم مرغ بود .

ما شب پنج شنبه نذری داشتیم ولی من هیئت نرفتم همش به خاطر عشقم خب من نمی خواستم ببینمش چون دوباره از درس می افتادم کاش هیچ وقت نبینمش ولی این آرزو محاله به خاطر این که اون با زندگیمه و مجبورم ببینمش و عذاب بکشم .

از اول محرم هیئت نرفتم فقط شب اول مسجد رفتم .

درس هام زیاده نمی تونم به همشون برسم البته نه نتونم می تونم اما باید قید مهمونیو هیئت و تفریح و بزنم .

حالا که با شما عزیز های دل صحبت کردم حالم بهتر شد ه .

خیلی دوستتون دارم خیلی زود برمی گردم .

تا خیلی زود علی یارتون 

شاد ترین دختر دنیا...

ما را در سایت شاد ترین دختر دنیا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 11:48

صفحه بندی