امروز بعد از مدت ها دوباره اومدم تا به همتون یک سلام بلند بگم
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام....
امروز کلا روز خوبی بود تاریخ لیست کلاس خودمون و نوشتم و فقط از سه نفر پرسید درس داد
فیزیک درس داد تمرین حل کرد با مهدی درباره کلاس زبان حرف زدیم . درس خیلی شیرین بود بطری آب رو آزمایش کردیم و یک عالمه کار دیگه .
زبان فارسی من و تو درس ادبیات سرگروه کرد درس داد و قراره جلسه بعد امتحان بگیره
از این ور تا خونه با اسحاق و رشید و اسماعیلی رفتیم خونه
کلا روز خوبی بود
امروز ساعت ۵ کلاس زبان دارم
فردا تمرین جبر ، مسائل حسابان ، و امتحان شیمی
برای فردا خیلی کار هست که باید بکنم تا روز خوبی داشته باشم
دست علی ع یارتون عشق های آبجی
خدانگهدارتون
شاد ترین دختر دنیا...
ما را در سایت شاد ترین دختر دنیا دنبال میکنید
برچسب: یک حال خوب,سعید شهروز یک حال خوب, نویسنده: بازدید: 113